Kad grims ir ētisks un pieejams
Šī uzņēmuma panākumu gūšana un sasniegtais punkts ir apbrīnas vērts. NYX sāka kā zīmols, kas bija paredzēts skaistumkopšanas profesionāļiem, kuru vidū tas bija īpaši slavens ar saviem ilgnoturīgajiem produktiem. Plašāku sabiedrības daļu pāris gadus vēlāk uzreiz iekaroja slavenie jumbo acu un lūpu zīmuļi: tie bija obligāti iegādājami un maksāja tikai 1,99 ASV dolārus par gabalu.
Liels NYX kosmētikas nopelns bija tas, ka tā to paveica pati, pat pētniecības un izstrādes jomā. Tomēr mārketinga puse nav pārspēta: zemas cenas un mērķtiecīgas kampaņas, kurās iesaistīti slaveni vlogeri, nozīmēja, ka, neraugoties uz ekonomisko krīzi, 2014. gadā nopelnīja vairāk nekā 500 miljonus ASV dolāru.
NYX Cosmetics sāka savu darbību kā uzņēmums, kas ražo lielformāta zīmuļus, bet tagad piedāvā simtiem visaugstāk novērtēto produktu visā pasaulē, sākot no lūpu kosmētikas līdz roku kopšanas līdzekļiem. Nozīmīgākā priekšrocība, ko varam izlasīt dažādās vietnē atstātajās tiešsaistes atsauksmēs, neapšaubāmi ir kvalitātes un cenas attiecība. Visbiežāk mēs lasām, ka šie ir profesionāli produkti, kas tiek pārdoti par universālveikalu cenām. Tā ir taisnība.
Kādi ir NYX Cosmetics produkti?
NYX kosmētika ir paredzēta lūpām: lūpu spīdums, laineris un lūpu krāsa, kas pieejama zīmuļa vai šķidruma formā.
Sejas kopšanai: ir sārtumi, bronzeri, maskējošie krēmi, pamatnes, konturēšanas paletes, praimeri un fiksatori. Korektoram un bāzei ir divpadsmit dažādas krāsas, pa vienai katram ādas tonim.
Attiecībā uz acīm: skropstu tuša, acu laineris, acu ēnas (gan šķidras, gan zīmuļi), uzacu zīmuļi, uzacu želeja, uzacu pūderis un mākslīgās skropstas.
NYX kosmētikas pārdotākie produkti ir šķidrās lūpu krāsas, acu ēnu paletes un šķidrais izgaismojums konturēšanai. Lielākā daļa no šiem bestselleriem ir daudzās jautrās krāsās un toņos.